Zajęcia języka polskiego związane z Konwencją Praw Dziecka realizowane były podczas tygodnia tematycznego: Mam prawo do swych praw! ( Cały projekt przedstawię później). Na 2 lekcjach uczniowie pracowali w oparciu o fragmenty konstytucji, wiersz M. Brykczyńskiego: O prawach dziecka i piosenki w wykonaniu zespołu Łejery. Uczniowie chętnie opowiadali o tym, jakie mają prawa a jakie obowiązki, uczyli się dostrzegać różnice między obowiązkiem a prawem.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Być jak Zawisza Czarny
Lekcja przeznaczyłam dla uczniów klasy VI. Opowiadanie Ewy Nowackiej stało się pretekstem do zapoznania uczniów ze związkami frazeologi...
-
Jak nauczyć pisania rozprawki? Nauczenie uczniów, jak pisać rozprawkę jest niemalym wyzwaniem. Uczniom klas siódmych najpierw pod...
-
Mówienie lektury zajęło nam ponad 2 tygodnie. Dużo! Ale warto. Wykorzystałam proozycje i materiały znalezione w sieci. ...
-
Spis lektur nie musi być nudny! Na pierwszych lekcjach podajemy uczniom spis lektur. Jak uatrakcyjnić formę zapisu? Co zrobić, aby ucz...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz